BodyG

פיברומיאלגיה

תנועה שיקומית לפיברומיאלגיה

את יכולה להביא להקלה משמעותית בכאבים שאת חווה כתוצאה מפיברומיאלגיה או כאבים ראומטולוגיים או עצביים, ואפילו לריפוי מלא. את לא זקוקה למטפלים שונים, או להכניס חומרים שנויים במחלוקת לגופך. את יכולה לעשות את זה בעצמך, בנוחות הבית שלך, ובתרגול יומיומי של תנועה רכה ועדינה עם עבודת תודעה שמרגיעה את מערכת העצבים.

BODYG

לעבור מכאב וחזרה לחיים

כשאנו משנות את תחושת הגוף מפחד וכאב לרגיעה ושקט, הגוף נפתח למצב תודעה שמאפשר לתהליכי הריפוי הטבעיים להתרחש בו. הקסם מתחיל לקרות כשאת מרגישה בטוחה. שאת בידיים טובות, וסומכת על הגוף שלך. ואפשר ללמוד את זה.
פיברומיאלגיה מתפרצת לרוב בעקבות מתח נפשי. גם אם יש מקור אורטופדי או מבני, (שקשור ליציבה), הכאב נובע כתוצאה מחוויה רגשית שהדחקנו ולא נתנו לה ביטוי. הכאב הרגשי הוא כמו אנרגיה, שנלכדה בגוף והופכת למחלה או כאב פיזי. הקורס משלב תנועה שיקומית, מדיטטיבית רכה ועדינה שמאזנת את מערכת העצבים, ומשנה את תחושת הגוף מכאב ופחד, לשקט. כל אלו מאפשרים לתהליכי הריפוי הטבעיים להתרחש בגוף ומעודדים את תחושת הביטחון. התוצאה- תנועה קשובה תוך הרפיית המתח בשרירים, הקלה משמעותית בכאבים, ואפילו חזרה לתפקוד. הקורס מתאים לחולות פיברומיאלגיה, מחלות מפרקים ראומטולוגיות, דלקת פרקים, תשישות כרונית וכאב עצבי.

מה תקבלו בקורס?

  • קורס מוקלט לתרגול עצמי דרך המחשב, הטלפון החכם או הטלוויזיה – בקצב ובזמן שלך.
  • 5 פרקים של 20 דקות תרגול תנועה
  • הסברים על העקרונות והפילוסופיה
  • נשימה רב מימדית להרגעה ושחרור מתח
  • מגע מרפא- עיסוי עצמי להתעוררות וניקוי
  • תרגול קצר של 5 דקות לימים שבהם אין זמן
  • מדיטציה לילדה הפנימית
  • ליווי של תמר בשאלות ותשובות

עלות הקורס: 500 ש"ח. עד סוף החודש ניתן לרכוש את הקורס במחיר השקה של 30% הנחה: 350 ש"ח בלבד.
הקורס שלך לעד, ללא מגבלת זמן.

מה עוד כלול במחיר:

BODYG FIBRO
BODYG
BODYG
תמר שטיין קסמן

הכירו את תמר שטיין קסמן

תמר היא מורה לתנועה מרפאה ושיקומית. PT מסמיכת מורים בשיטת ג'ירוטוניק וג'ירוקינסיס ובעלים של סטודיו 8 לאימון שיקומי. 

תמר פיתחה את שיטת BodyG מתוך עבודתה עם אלפי תלמידים במהלך יותר מ-20 שנים שבהן מלמדת תנועה מרפאה, מודעת והוליסטית. BA, B.ed בהוראת מחול, מטפלת בתטא הילינג, רייקי, גיאומטריה מקודשת, ובוגרת קורסי השיקום במגע בפאשייה, של Anatomy Trains. 

הקורס הזה נוצר מתוך כוונה להביא להרמוניה בכל המימדים של חוויית התנועה האנושית.

יש שאלות? מתלבטת?
השאירי פרטים ואצור קשר
יש שאלות? מתלבטים? השאירו פרטים ואצור קשר
עדויות ממי שכבר עברה את הקורס

נוהר

פיברומיאלגיה ודלקת מפרקים

שירי

פיברומיאלגיה

אורית

שיקום שיווי משקל בהליכה ועמידה בעקבות מחלה עצבית

חשוב שתדעי שהקורס הדיגיטלי הופק במיוחד לסובלות מפיברו וכאבים עצביים כל תרגיל בו נבחר בקפידה, כך שתוכלי לעבוד עם הקורס בכל רמה של כאב, וכל תנועה פועלת גם רגשית, תודעתית ואנרגטית, ולכן מעניקה מענה שלם עבורך. התרגול מביא לתוצאות שגופך ירגיש היטב ויודה לך עליהן.
חשוב שתדעי שהקורס הדיגיטלי הופק במיוחד לסובלות מפיברו וכאבים עצביים כל תרגיל בו נבחר בקפידה, כך שתוכלי לעבוד עם הקורס בכל רמה של כאב, וכל תנועה פועלת גם רגשית, תודעתית ואנרגטית, ולכן מעניקה מענה שלם עבורך. התרגול מביא לתוצאות שגופך ירגיש היטב ויודה לך עליהן.

לרכישת הקורס מלאו פרטים ועברו לעמוד התשלום

"כבר בשיעור הראשון היה לי ברור שמצאתי סוף סוף את מה שחיפשתי כבר כמה שנים. הרגשתי שהגוף עובד קשה, אבל כמו קסם, זה כמעט ולא היה כרוך במאמץ.
יצאתי מהשיעור רעננה- ההפך הגמור ממה שהתרגלתי להרגיש אחרי פעילות גופנית. המשכתי להתאמן, ובמקום להתיש אותי האימונים חיזקו אותי.
גם הכאבים מהם סבלתי בשרירים ובגב פחתו מאוד".
"נרשמתי לקורס מאחר והרבה מאוד זמן אני סובלת מכאבי צוואר ושכמות שמשליכים על הלסת. ניסיתי הרבה טיפולים אלטרנטיביים שלא עזרו, והחלטתי ללמוד איך לטפל בעצמי. רכשתי את הקורס פיברו והתחלתי לבצע את התרגול, כל יום הבחנתי בשיפור ניכר והרגשתי טוב יותר. גם לאחר סיום הקורס אם אני חשה כאב, נכנסת לקורס ושוב מתרגלת ,והכאב פוחת. ממליצה לנשים שסובלות מכאבים. אני מאוד אוהבת איך שתמר מעבירה את התרגולים והיום יותר מתמיד אני מאמינה בתנועה ".

דפנה, 46, אמא ל2 עם פיברו 

"כבר בשיעור הראשון היה לי ברור שמצאתי סוף סוף את מה שחיפשתי כבר כמה שנים. הרגשתי שהגוף עובד קשה, אבל כמו קסם, זה כמעט ולא היה כרוך במאמץ. יצאתי מהשיעור רעננה- ההפך הגמור ממה שהתרגלתי להרגיש אחרי פעילות גופנית. המשכתי להתאמן, ובמקום להתיש אותי האימונים חיזקו אותי. גם הכאבים מהם סבלתי בשרירים ובגב פחתו מאוד".

אורית פז גנים, סובלת מפיברו וכאבים בעורף ובצואר 

קורסים דיגיטליים נוספים
BodyG לזוז את זה
BodyG לזוז את זה

הדרך הטבעית להקלה בכאבים אורטופדיים וכרוניים

Inspiration
Inspiration

השראה למטפלים
ומתרגלים

Transformation
Transformation

יציבה נוחה
וחופש תנועתי

Evolution
Evolution

חיזוק וחיטוב בתנועה
עם שדה האנרגיה

מתלבטים איך להתחיל לתרגל?

השאירו פרטים ואחזור אליכם